Utolsó kommentek

A gyerekek bosszúja

2008.09.29. 13:31 ReklámFüggő

Címkék: gyerekek elem játék és szórakozás

Vajon mit csinálnak a gyerekek, ha a szűlök vigyázó szeme elkalandozik? Szerintem ez minden szűlő egyik legnagyobb félelme, hogy ha nem figyelnek csemetéjükre, azok akár magukban, akár másban kárt tesznek. Ugyebár ilyenkor a lényeg, hogy a gyereket lekössük, így egy gondos felnőtt játékok garmadájával veszi körbe a porontyot, hogy annak eszébe se jusson bármiféle csínyt tenni (ennek ellenére a gyerekek vannak olyan kreatívak, hogy mindig legyen félnivalója szüleiknek). A mai korban, amikor már szinte minden játék elektronikával van ellátva, olybá tűnik, a szórakozás lehetőségei kimeríthetetlenek, és az ifjúság nyugodtan, mindenféle gondtól mentesen felnőhet. Azt azért ne felejtsük el, hogy ezek az elektronikus játékok elemmel működnek, és az elemek lemerülhetnek...

Elnézést a kissé hosszúra nyúlt bevezetőjért, de úgy éreztem ez kell hozzá, hogy az alábbi reklámok, ha lehet, még nagyobbat üssenek. Mert ugyebár nem gyermeknevelési tanácsokat akartam adni (habár lehet úgy tűnt a post elején), hanem az idei Cannes Lions-ön sajtóreklám kategóriában győztes Energizer hirdetéseket kívánnám bemutatni. A középpontban csínytevő gyermekek, akik bosszút állnak, mert szüleik nem a megfelelő minőségű elemeket raktár játékaikba.

 

 

 

 

 

 

 

 

Némi infó:

Reklámügynökség: DDB (Johannesburg, Dél-afrikai Köztársaság)
Executive Creative Director: Gareth Lessing
Creative Director: Julie Maunder
Art Directors: Julie Maunder, Gareth Lessing
Copywriter: Kenneth van Reenen
Account Supervisor: Paul Binikos
Photographer: Clive Stewart
Advertiser's Supervisor: Danielle Moolman

süti beállítások módosítása