Itt a blogon már többször kiemelt szerepet kaptak közlekedésbiztonság témájú társadalmi célú reklámok. Ennek a bejegyzésnek most az adott aktualitást, hogy a magyar rendőrség megbízásából videóklipet forgattak több magyar könnyűzenei sztár közreműködésével, hogy visszaszorítsák a diszkóbalesetek számát.
Így tehát egyértelmű, hogy a "Tiszta fejjel" elnevezésű kampánnyal a fiatalokat próbálják meg elérni. Ezért is eshetett a választás olyan énekesekre, akik manapság a fiatalok körében menőbbnek számítanak, név szerint Lolára, Tóth Gabira, Völgyesi Gabira (Unique), Márkra, Puskás Petire, Molnár Tamásra (Anti Fitness Club) és Gáspár Lacira.
Az ötlet alapvetően nem lenne rossz, a sztárok a fiatalak körében gyakran töltik be az opinion leader (közvéleményt formáló személy) szerepét. Azonban eféle társadalmi célú hirdetés esetében lehet, hogy a "jó, öreg" sokkolás hatásosabbnak bizonyulna. Mindenesetre jó látni, hogy végre idehaza is egyre több ötletet visznek bele a közlekedésbiztonsági reklámokba.
Utolsó kommentek