Utolsó kommentek

A Sonynál ezúttal dominóznak

2008.10.20. 13:00 ReklámFüggő

Címkék: elektronika

Újabb reklámmal rukkolt elő a Sony, hogy a Bravia tévéket népszerűsítsék. Ismét a legendássá vált labdás reklámfilmre építenek, és a "sorozat" előző két filmjéhez (a festékes "Paint" és a gyurmanyuszis "Play-doh") képest erről az újról valóban lerí a kapcsolat a díjnyertes őssel.

A labdázás helyett most más játékot, a dominót tették a reklám főszereplőjévé. (Ez nem túl újszerű dolog, hiszen rengeteg reklámnál használták már a "dominó-effektust".)
Mivel a korábbi reklám zenéjére (José González Heartbeats című dalára) emlékeztető dalt választottak a megfelelő hangulat megteremtéséhez, így igencsak hasonló stílusú lett a szpot. Azonban ez most már kevésnek tűnik, az új reklám közel sem annyira hatásos, mint volt a labdás. Ezúttal is szép lassan peregnek a színes képek, szól a lágy gitárdallam, de a varázs valahol útközben elveszett.

 

 

 

 

 

 

Némi infó:

Reklámügynökség: Bates141 Singapore
Executive Creative Director: Sonal Dabral
Creative: Travis Sorge
Executive Producer: Roy De Giorgio
Producer: Phil Liefting
Director: Nic Finlayson
Production Company: Film Construction

süti beállítások módosítása