A héten új reklámokból szemezgeteg, méghozzá az utóbbi hetek terméséből.
Mivel már régen foglalkoztam sajtóhirdetésekkel, úgy döntöttem, hogy a mai napon ebből a kategóriából hozok egy nagyon ötletes kampányt.
A német Beate Uhse cég egyik termékének a hirdetéseiről van szó, méghozzá a Lovemachine nevű óvszerről, melynek legfőbb versenyelőnye, hogy ezt használva a fogyasztó (mármint annak, aki felhúzza...mielőtt még valaki félreértené) hosszabban tartó erekcióval vághat neki a hancúrozásnak. Ehhez egy roppant jó ötletet sikerült kiagyalniuk a "Jung von Matt" kreatív embereinek.
Azt hiszem elég is a szóból, jöjjenek a képek.
Némi infó:
Reklámügynökség: Jung von Matt/Alster (Hamburg)
Creative Directors: Götz Ulmer, Fabian Frese
Art Directors: Till Monshausen, Jens Paul Pfau
Szövegírók: Jo Marie Farwick, Tobias Grimm
Photographer: Tina Luther
Utolsó kommentek