Utolsó kommentek

Virtuális Lebron-Ming párharc

2008.08.11. 13:45 ReklámFüggő

Címkék: sport olimpia sztárok szponzoráció üdítő

A McDonald's-hoz hasonlóan a Coca-Cola is előszeretettel szponzorál sporteseményeket, és ezalól természetesen az olimpia sem kivétel.

Az új, olimpia reklámban a kosárlabdára helyeződik a hangsúly, ahol is a kínai Jao Ming és az amerikai Lebron James animált formában készül a nagy pekingi csatára. A két nemzeti hős felvonultatja országának mindenféle nevezetességét a győzelemhez, de végül az olimpia szellemében, a Coca-Cola egységbe (melyre a reklám címe - Unity - is utal) hozza őket.

Kis adalék a reklámhoz, hogy tegnap lejátszódott a valóságban is kettejük (illetve a két nemzet kosárcsapatainak) meccse, ahol Lebron-ék könnyedén nőttek a kínai csapat fölé, és győztek 101-70-re.

 

 

 

Némi infó:

Reklámügynökség: Wieden + Kennedy
Creative directors: Hal Curtis and Sheena Brady
Copywriters: Dylan Lee and Mira Kaddoura
Art directors: Dylan Lee and Mira Kaddoura
Agency producer: Kevin Diller
Production company: Nexus
Director: Smith & Foulkes
Producer: Melody Sylvester
Executive producer: Julia Parfitt
Post production: Cliff Wilson (Digital One)
Music: Eclectic

süti beállítások módosítása