Ezen a héten újdonságokat hozok nektek. Ezek a reklámok néhány hétnél nem lesznek "öregebbek", szóval tényleg friss csemegékről lesz szó.
Ugorjunk is neki a hétnek!
És kezdjük egy Bud Light reklámmal, vagyis a márka legújabb TV spotjával, ami október végére készült el, de TV-ben először csak november 12-én jelent meg (ha információim nem csalnak).
Az Anheuser-Busch Co. (az USA legnagyobb sörfőzdéje, aki a Bud Light nevű "sört" is elköveti) termékei (főleg a Bud Light) promótálásakor általában a humor "fegyveréhez" nyúl (általában igen szakszerűen...vagyis marha viccesek a spotjaik). És nincs ez másként most sem.
A reklám a nyelv egyszerűsödésével és a szavak univerzalitásával viccelődik. Az (amerikai) angol nyelvben igencsak elterjedt "dude" (magyarul: haver) szóra építik az egész reklámot, és láthatjuk, hogy különböző szituácuókban mennyire jól alkalmazható ez a kifejezés.
Íme itt van, tessék nevetni:
És itt a reklám 30 másodperces, kicsit átalakított változata:
A szokásos infók:
Ügynökség: DDB (Chicago)
Creative Directors: Chuck Rachford, Chris Roe, Jim Larmon
Szövegírók(!!!): Kenny Herzog, Clay Weiner (Jó, hogy ketten kellettek hozzá...)
Rendező: Kenny Herzog, Clay Weiner
Production Company: Tool of North America
Executive Producer: Jennifer Siegel, Brian Latt
Zene: Elias Arts
Utolsó kommentek