A mai napon sajtóhirdetésekkel folytatódik a "vadiúj reklámok hete". Szóval kicsit változtatunk az eddigieken, és ezúttal nem TV spot a függés tárgya.
A Volvo decemberi, kínai kampánya igen merész, mivel olyan állatok képeit használják fel (méghozzá igen nagy méretben), melyek legtöbbször utálatot gerjesztenek az emberekben. Viszont nagyon frappánsan, egy kis képi manipulációval játékként tűntetik fel ezeket a veszélyes jószágokat.
A szlogen is ez:
"Danger? Game." (Vagyis: "Veszély? Játék.")
Tény, hogy rendkívül figyelemfelkeltő reklámokról van szó, melyek könnyen megragadnak az emlékezetben.
Ízelítőként csak a skorpiós reklámot tettem ki, de a tovább mögött a pókos és a kígyós is fent van. Mindegyik kép kattintásra nagy(já) lesz és mindhármat (az eredeti kínai szöveg mellett) kiegészítettem a magyar szlogennel is.
Tehát a "tovább" gombra csak olyanok kattintsanak, akik sem Arachnophobia-ban, sem Ophidiophobia-ban nem szenvednek!
Információk:
Reklámügynökség: EuroRSCG (Peking, Kína)
Creative Directors: Jonathan Hsn, HeKeGang, FuYu
Art Directors: LiDan, HuYongQiang
Szövegírók: Jonathan Hsn, HeKeGang
Utolsó kommentek