Utolsó kommentek

Hova a francba tűnt a Smartom?

2008.01.12. 19:54 ReklámFüggő

Címkék: autó

A korábban közölt Smart reklám után egy újabbal rukkolok elő, ám ezúttal nem egy filmmel, hanem 3 képpel. Méghozzá azért, mert ez a kampány (mely újságokban és az utcákon, óriásplakátként is megjelent) nyerte a tavalyi Eurobest-en a sajtóreklám díjat (illetve szokás szerint még más díjakat is, pl. egy arany Epica-t.)
A kampány a "Smart Eco" technológiát hirdeti (amit azt hiszem a Smart Fortwo kocsikban használnak), melynek lényege az alacsony fogyasztás. A plakátokon pedig azt emelik ki, hogy ez az alacsony fogyasztás minimálisan "terheli" csak a környezetet. Mindezt úgy ábrázolják, hogy a természetben, bizonyos "tereptárgyak" mögé rejtik az autót, úgy hogy annak csak egy kis szeglete látszik ki.

De a szöveg helyett beszéljenek inkább a képek:

 

 

 

 

 

 

Némi infó:

Reklámügynökség: Contrapunto (Madrid, Spanyolország)
Executive Creative Director: Antonio Montero
Creative Director: José Mª Cornejo, Fernado Galindo
Szövegíró: Fernando Galindo
Art Director: Jose Mª Cornejo
Account Supervisor: Eva Mª Alvarez
Advertiser's Supervisor: Jaime Olalquiaga, Oscar Rubira, Marisol Vadillo

süti beállítások módosítása