Utolsó kommentek

Milyen hatásai lehetnek egy pohár italnak?

2008.02.22. 14:26 ReklámFüggő

Címkék: közlekedés nonprofit sokkoló tv spot

Folytatva az imént megkezdett sort, a DOE-NSC (illetve az AXA biztosító) együttműködésének eggyel újabb eredményét (mely a 9. a sorban), a 2005-ben megjelent "Just one" kampányt mutatnám be.
Ebben a filmben az ittas vezetés következményeire fókuszálnak, és ismét igen szívbemarkoló hangulatot sikerült megragadniuk. A szlogen megmaradt az előző kampányból, tehát még mindig a "szégyen" a téma, azonban ezt most kiegészíették azzal, hogy "már egy ital is rontja a vezetési képességet".
Ez a kampány sem kerülhette el, hogy díjakat gyűjtsön be, illetve ezt is hatásosnak ítélték a DOE-nél valamint az NSC-nél.
És egy kis érdekesség: a film első megjelenése egy moziban, a dublini "Savoy Cinema"-ban volt, 2005. november 23-án. Ha esetleg valaki ezt egy vígjáték előtt látta, lehet hogy aznap este már nem nevetett.


Szöveg:

Mielőtt úgy döntesz, hogy iszol és vezetsz nézd meg milyen döntéshelyzetekbe kényszeríthetsz másokat!

Kit vágjunk ki először?
3 lépés vagy 4?
Ki fog rá vigyázni, ha mi meghalunk?
Hogyan közöljük a hírt?
Melyik iskola tudja befogadni?
Még több plasztikai műtét?
Megáll vagy sem?

Már egy ital is rontja a vezetési képességet.
Sose vezess miután ittál. Együtt tudnál élni ezzel a szégyennel?




Némi infó:

Reklámügynökség: Lyle Bailie International Limited
Executive Creative Directors: David Lyle, Julie Anne Bailie
Creative Directors: David Lyle, Julie Anne Bailie
Art Director: Julie Anne Bailie
Szövegírók: Julie Anne Bailie, David Lyle

süti beállítások módosítása