Utolsó kommentek

A halálos élelmiszerek bosszúja

2008.09.19. 15:44 ReklámFüggő

Címkék: nonprofit élelmiszer

A kedden kirakott LifeBuoy reklámok után, egy ahhoz hasonló kampány következik, mely ugyan már nem új (még 2007 júliusában jelent meg), de annyira megtetszett, hogy arra gondoltam, már most kiteszem.

Ennél a kampánynál nem a kezek, hanem a zöldségek megmosásának fontosságát emelték ki. Mivel ha nem mossuk meg ezeket az élelmiszereket, azok halálos fegyverként (a gomba atombombaként, az articsóka pedig kézigránátként) visszaüthetnek. Persze a kampány túlzó, de hihetetlenül ötletes.

 

 

 

 

 

 

 

 

Némi infó:

Reklámügynökség: AW Nazca Saatchi & Saatchi (Caracas, Venezuela)
Creative Director: Roberto Rico
Art Director: Tonatiuh Arturo Gómez
Copywriter: Jesús González
Photographer: Harold González

süti beállítások módosítása