Utolsó kommentek

A grandiózus kukkolás oroszlánszobrot ér

2008.09.25. 10:30 ReklámFüggő

Címkék: média szórakozás

Az HBO-nál tavaly újraértelmezték a valóságshow fogalmát, és ezt az idei Cannes-i reklámdíjkiosztón számos díjjal jutalmazták...legfontosabbként az outdoor nagydíjat lehetne említeni.

Az ötlet arról szólt, hogy egy épólettömb falára revetítettek egy hatalmas videót, mely úgy nézett ki, mintha azoknak a lakásoknak lenne lyukas a fala, és így beláthatnánk mások életébe. A felület 8 lakásra bontotta a teret, így pedig lakásonként külön egy-egy, összeségében tehát 8 történet folyt a helyszínen.

Azon kívül, hogy az emberek június 28-július 1-ig és július 5-8-ig esténként (9 és 11 óra közt) nézhették az élő szappanoperát, a kampányhoz a webet is erőteljesen bevonták. Egyrészt a fenti sémára létrehoztak egy külön oldalt, ahol további élettörténeteket követhetünk nyomon. Másrészt az egyes karakterekről mindenféle információmorzsákat szórtak el szerte a neten (pl. YouTube-on, Flickr-ön).

 

 

 

 

Némi infó:

Reklámügynökség: BBDO New York
Production Company: RSA Films
Art Director: David Carter
Creative Team: David Carter, Brian DiLorenzo, Mike Smith, Greg Hahn, Bill Bruce, David Lubars
Copywriters: Mike Smith, David Carter, Greg Hahn
Director: Jake Scott
Producer: Fran McGivern, David Mitchell
Account Executives: Rob Rawley, Tara DeVeaux, Juliane Sunderland, Jessica Mailloux
Agency Producers: Jiffy Iuen, Brian DiLorenzo

süti beállítások módosítása