Utolsó kommentek

Ha azt hinnéd, hogy szar a melód...

2008.01.10. 20:57 ReklámFüggő

Címkék: szolgáltatások

A tavalyi New York Festivals-on, a tegnap bemutatott Axe reklámokon volt még olyan díjazott, mely érdemes a bemutatásra. "Outdoor" kategóriában díjazták Grand Award-ra (ez lenne az első helyezés) a német Scholz & Friends Berlin GmbH ügynökségnek az ambient kampányát, amelyet a Jobsintown nevű állásportálnak készítettek.
A "The Wrong Working Environment Campaign" ("A rossz munkakörnyezet kampány") koncepciója ugyebár az volt, hogy rendhagyó módon (és ezáltal humorosan) mutassanak be olyan "munkahelyeket", ahol szélsőségesen gyér körülmények közt kell dolgozni. Erre azt találták ki "Scholzék", hogy különböző automatákra és gépekre ragasztanak frankó plakátokat. Egyszerű ötlet, mégis hihetetlenül kreatív. Nemcsoda, hogy a new yorki mellett megkapták még a tavalyi Cresta nagydíjat is (a legjobb ambient reklámért), illetve egyéb díjátadókon (pl. Cannes Lions, Eurobest, London International Awards) ezüst és bronz szobrokat.

Mivel a netet körbejárták a képek, így lehet vannak akik már látták őket, de persze gondolva mindenkire íme a reklámok. Előzetesnek csak 2, de a tovább mögött még négy vár az érdeklődőkre. (Én ezt a hatot találtam összesen, de lehet hogy van még.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  A reklám szövege:

Az élet túl rövid egy rossz álláshoz!

 

 

Információ a kampányról:

Reklámügynökség: Scholz & Friends Berlin GmbH
Creative Directors: Matthias Spaetgens, Jan Leube
Art Director: David Fischer
Szövegíró: Axel Tischer, Daniel Boedeker
Account Executives: Katrin Seegers, Katrin Voss
Graphic Artists: Sara dos Santos Vieira, Inga Schulze
Photographer: Hans Starck
Agency Producer: Søren Gessat

 

süti beállítások módosítása