Még egy olyan egyszerű ki terméknek, mint a Post-it tapadós üzenőlapocska is lehet jó reklámot csinálni. Csak kreativitás kell hozzá.
Úgy tűnik az Epi Grey dominikai reklámügynökségnek még az is van. Igen, az alábbi sajtóhirdetések egyenesen a Dominikai Köztársaságból jöttek.
Az ügynökség ügyesen használta fel az új, "szuper tapadós" Post-it előnyeit, és igazi "AHA" élménnyel (bár vehetjük "HA-HA" élménynek is...Sas István után)koronázták meg a képeket. Remélem mindenki érti, és nem kell elmagyaráznom a reklámok "csattanóját".
A szlogen mindenhol:
(a reklámok egyedi szövegei a képek alatt)
Super Sticky, hosszantartó ragasztóval.
Marlon Brando
Hívd meg a következő filmedhez, a neve Marlon Brando.
Bob Marley
Ez a demo, amiről beszéltünk. (Bob Marley)
William Shakespeare
Remélem tetszeni fog, ez a legújabb munkám. (William Shakespeare)
Némi infó:
Reklámügynökség: Epi Grey (Dominikai Köztársaság)
Creative Director: Raúl Portorreal
Art Director: Giselle Navarrete
Szövegíró: Raúl Portorreal
Photographer: Andy Gonzalez / Image Bank
Utolsó kommentek