Egy érdekes termék reklámjára lettem figyelmes nemrég. Egy vodkára melynek egyértelműen és kizárólag a nők jelentik a fő célcsoportot. Valljuk meg, ez kissé furcsa. Mert ugyebár az tömény alkoholok reklámjai általában a férfiaknak szólnak (legalábbis nagy többségük), és a vodka különösen olyan ital, mely férfiasnak mondható.
A Pinky Vodka már nevével sem árul zsákbamacskát, az üvegben rejlő rózsaszín lötty pedig csak erősíti az érzésünket, hogy ez nem egy kemény macsóknak készült párlat. Igaz, egy ízesített (többféle virágot használtak fel hozzá) vodka alapú italról van szó, tehát gondolom az alkoholtartalma sem túl komoly.
A pia reklámja egyébként egy netes videó, mely február elején, Valentin nap előtt került ki, elsősorban a márka "gyönyörű", virágos honlapjára. A lényege pedig, hogy Kupidó hiába halad a korral, hiába használja ki a legújabb technikai vívmányokat, a nők már csak a Pinky Vodkába szerelmesek...
Tény, hogy a termék marketingje jónak tűnik (úgy mint célcsoport választás, termékpozícionálás, stb...), de férfiszemmel nézve, ettől a sok rózsaszíntől és virágmintától a rosszullét kerülget. Pedig még egy kortyot sem ittam a Pinky-ből. És akkor még nem is említettem a szlogent, miszerint ez "a világ legszebb vodkája".
Már csupán arra vagyok kíváncsi, hogy hozzánk mikor ér el ez a "femininvodka"?
Némi infó:
Reklámügynökség: Ground Zero
Executive Creative Director: Court Crandall
Director: Carolyn Chen
Production Company: Savant Films (Los Aangeles)
ECD: Court Crandall
Editorial: Butcher Edit
Editor: Jack Douglas
VFX: Giant Steps
Sound: Subtractive
Utolsó kommentek