Utolsó kommentek

A világ talán leggusztustalanabb sörreklámja

2008.03.07. 14:48 ReklámFüggő

Címkék: sör alkohol tv spot egyéb márkák clio díj

Még a 19. század első felében, "Az orr" című novellájában írt Gogol egy testrészről, mely leválik gazdájának testéről, és önálló életet kezd élni. A 21. század elején, 2003-ban hasonló ötlet alapján készült el egy reklámfilm Ausztráliában, azonban ezúttal nem az orr volt az elkalandozó testrész, hanem egy sörivó nyelve, mely megszomjazott némi árpalére.
Szerintem van a reklámban egy lehelletnyi gusztustalanság, mivel nem túl bizalomgerjesztő a meztelencsigára hajazó, csúszó-mászó nyelv. Viszont az biztos, hogy kellően egyedi a reklám, illetve egész jól sikerült a megvalósítás is. Az animációs megoldásokért kapott is egy arany Clio-t a spot (valamint néhány kisebb díjat).
A rendezői széket ezúttal megosztotta Garth Davis, Tony Sherwood (a Bunton Films stúdiótól) segített neki a reklám elkövetésében.




Némi infó:

Hirdető, márka: Lion Nathan Limited, Toohey's Extra Dry
Reklámügynökség: BSG (Pyrmont, Ausztrália)
Production Companies: Exit Films, Bunton Films
Directors: Garth Davis, Tony Sherwood
Creative Director: Warren Brown
Art Directors: Andrew Ostrom, Warren Brown
Szövegírók: Paul Fishlock, Warren Brown, Andrew Petch
Director of Photography: Ian Paul
Producer: Karen Sproul
Account Executive: James Cuff
Agency Producer: Sue Stewart
Editors: Ross Simmons, Michael Houlahan
Editing Company: MRPPP
Animation: Jordi Bares
Animation Effects: The Mill
Music Benny Benassi

süti beállítások módosítása