Utolsó kommentek

Áldozz az esőistennek

2008.03.11. 09:23 ReklámFüggő

Címkék: vírusmarketing internet sör alkohol tv spot egyéb márkák saatchi & saatchi

Vajon mire lehetnek jó több tucat óriási katapult?
Háborúzáshoz biztos nem...a mai technológiák mellett, mit sem érnek ezek a régi ostromgépek. Akkor vajon mire használhatóak?
Talán áldozáshoz?
Ez az! Áldozzunk az "esőistennek", hogy a száraz évszakban is legyen csapadék, és ne száradjanak ki növényeink.
Ha már áldozunk, miért érnénk be sima esővel. Áldozzunk úgy, hogy annak valami igazán csodás eredménye legyen. Mi lenne, ha például árpamalátát és komlót lőnénk fel a felhőkbe...

A sörimádók eme szürreális álmára épít ez a Tooheys reklám, és ha belegondolunk de szép lenne, ha így is kaphatnánk sört.
A film 2006 februárjában került az ausztrál TV-k képernyőire, előtt egy hónapig az Interneten, mint vírusmarketing eszköz jelent meg.


 

 



Némi infó:

Reklámügynökség: Saatchi & Saatchi (Sydney)
Production company: EXIT FILMS
Director: Garth Davis
Producer: Karen Sproul
Director of Photography: Greig Fraser
Executive creative director: David Nobay
Art director: Pete Buckley
Szövegíró: Tim Brown
Group Account director: Sasha Orr
Account director: Ben Court
Visual effects: Fin Design
Sound: Nylon
Editing: Guillotine

süti beállítások módosítása