Méghogy a finnek morcos, sótlan népek, akik csak inni tudnak?! Bár a többségre lehet, hogy ez igaz, azonban vannak ott is kreatív marketingesek, akik jó humorukról tesznek tanúbizonyságot. Angol szóviccekkel operálnak, méghozzá nem is rosszul.
Amikor a "Monumental Environment Congress"-en szobrok jelennek meg, hogy megvitassák hogyan érinti őket a környezetszennyezés és a klímaváltozás, már lehet sejteni, hogy ez nem egy komoly környezetvédelmi reklám. Viszont a végén a csattanó felteszi az i-re a pontot, és hatalmasat üt. Így nem is árulom el előre, hogy ki is a hirdető. Ja, angoltudás nem árt a reklámhoz, hogy a poén értelmezhető és értékelhető legyen.
Egy kis magyarázattal az elején, és végig angol feliratokkal:
Némi infó:
Hirdető: VR - finn vasút
Reklámügynökség: Dynamo Advertising (Helsinki)
Production Company: Grilli Films
Creative Director: Vesa Kujala
Art Director: Jyrki Poutanen
Szövegíró: Timo Silvennoinen
Account Director: Sanna Forsström
Account Executive: Dan Rönnqvist
Animation Effects: Talvi
Utolsó kommentek