A tegnapi BMW után ma egy Nissan reklám következik, mely grafikájában olyan, hogy akár Victor Vasarely is készíthette volna. Ez esetben a hirdetésben pont a mozgalmasság, a "motívumgazdagság", tulajdonképp a túlzsúfoltság ragadja meg az ember szemét. Jól érzékelteti a kampány szlogenjét, ("Escape the pattern") ami kb magyarul annyit tesz, mint "Törj ki a sablonból".
A Nissan teljes termékpalettájához készültek ilyen printek (az összes igen hasonló, majdhogynem teljesen egyformák), illetve másfajta reklámeszközre is kiterjedt a kampány...a TV spot (ami semmi különösebb extrát nem vonultat fel) a tovább mögött található.
Némi infó:
Reklámügynökség: Lew Lara / TBWA (Brazília)
Creatives Directors: Jaques Lewkowicz, André Laurentino, Manir Fadel, Luciano Lincoln
Creatives: André Laurentino, Carlos Lopes Nunes, Luciano Lincoln, Manir Fadel, Joao Braga
Account Team: Alexandre Baroni, Fabricio Takahashi, Fernanda Silvado e Arthur Taneli
Photo Director: Marcelo Durst
Utolsó kommentek