Utolsó kommentek

10 kilométeres futás post-it emberkékkel

2008.08.29. 11:39 ReklámFüggő

Címkék: sport

Van amikor egy jó ötlet és a kiváló megvalósítás egy reklámon belül összetalálkozik. Nem túl gyakran, de néha-néha előfordul. Mint például most is, a Nike egy új reklámjában.

Most vasárnap, augusztus 31-én lesz a Nike össznépi, 10 km-es, futós jamboreeja, mely a "The Human Race 10K" névre hallgat, és kvázi az egész bolygóra kiterjed (24 nagyvárosban lehet majd részt venni a közös futásban).
A nagy esemény Buenos Aires-re is kiterjed, és nyilván úgy gondolták az argentin Nike-sok, hogy kicsit ösztönzik a helyieket, hogy minél többen vegyenek részt a "sportnapon". Ehhez készítettek is egy tévéreklámot, melyhez a BBDO adta az ötletet, a Gazz produkciós cég pedig megkreálta a szpotot.

Ebben eddig semmi különös nincs, de a végeredményt megnézve, mégis valami különöset alkottak az argentin marketingesek. A reklámban post-it lapokból kirakott figurákkal csináltak "stop motion" videót, melynek lényege, hogy képkockánként egész apró változtatásokat gyorsan vetítik le, így jön létre a mozgás. Ez tulajdonképp a mozgókép-készítés ősatyja, tehát nem új dologról van szó, a mégis üdítő egy-egy ilyen ötlet a sok szemét közt.

És hogy mi van a reklámban? Természetesen az argentin post-it figura győz...de azt hiszem ezt felesleges felróni a Nike-nak, elvégre is motiválni szeretnék a gauchokat.

 

 

 

Némi infó:

Reklámügynökség: BBDO Argentina
Executive Creative Directors: Ramiro Rodriguez Cohen / Rodrigo Grau
Art Director: Pablo Del Fabbro
Copywriter: Jorge Condomí
Account Director: Alejandro Gowland
Account Executive: Mariana Beltrame
Agency Executive Producer: Luli Dragan
Production Company: Gazz
Director: Antonio Balseiro
Executive Producer: Ailén Bressan
Director of Photography: Santiago Melazzini
Animation: Carlos Balseiro, Ale de Lamas, Pleii y Monroe
Postproduction: Gazz
Music Artist: Minivan
Advertiser supervisor: Manuel Douchez

süti beállítások módosítása