Utolsó kommentek

Nomen est omen

2007.12.13. 23:29 ReklámFüggő

Címkék: sport sztárok

Sokat gondolkoztam azon, hogy mi is legyen az első reklám a blogon. Végül arra jutottam, hogy egy névhez illő választásnál maradok, mely mindemellett az egyik kedvencem is.

Tehát mai csemegénk a Nike+ technológiát hirdető kampány "Addicted" c. spotja, melynek érdekessége, hogy a narrátor a híres színész, a "Harcosok klubja" c. film sztárja (és narrátora), Edward Norton.

Íme a reklám:

 

A "tovább" mögött a reklám angol és magyar szövege (azoknak, akik hadilábon állnak az angol nyelvvel), illetve néhány infó.

 

 

Az angol szöveg:

I am addicted. I've collected footsteps before dawn. Seen places I never knew existed. Run to the moon and back. Been a rabbit for the neighborhood dogs. Obeyed the voice in my head. Let music carry me when I couldn't. Raced against yesterday. Let the world be my witness. Measured myself in metres, kilometres and finally character. I've plugged into a higher purpose. Left this world and come back changed. I am addicted.

És a magyar szöveg, ami nagyrészt saját fordítás (tehát nem tökéletes), néhol "kiegészítve" egy magyar, Nike-s kiadvány szövegével:

Függő lettem. Már pirkadat előtt a lépteimet számláltam. Olyan helyeket láttam, melyekről nem is tudtam, hogy léteznek. Felfutottam a Holdra, majd vissza. Zsákmány voltam a környék kutyáinak. Azt tettem, amit a hangok mondtak. Hagytam, hogy a zene vigyen előre, mikor már elfogyott az erőm. A tegnap ellen versenyeztem. És hagytam, hogy a világ legyen a tanúm. Méterekben, kilométerekben, és végül jellemben is megmérettem. Csatlakoztam egy magasabb dimenzióhoz. Elhagytam ezt a világot, és más emberként tértem vissza. Függő lettem.

A reklám és az egész kampány szlogene pedig: "Fuss, úgy mint még soha"

 

 

Akiknek a reklám köszönhető:

A reklámügynökség: Wieden+Kennedy/Amsterdam
Executive Creative Directors: Al Moseley & John Norman
Executive Producer: Elissa Singstock
Creative Directors: Alvaro Sotomayor, Hunter Hindman, Rick Condos
Art Director: Hunter Hindman
Copywriter: Rick Condos
Producer: Elissa Singstock
Assistant Producer: Orlando Wood

A "produkciós iroda": MJZ
Director: Dante Ariola
Producer: Natalie Hill

Zene: A-bomb, London

A futót alakító színész: Raul Semmler

süti beállítások módosítása