Utolsó kommentek

Egy idegesítő pantomimes, aki magányos

2008.01.13. 20:43 ReklámFüggő

Címkék: internet közszolgáltatás

Ismét egy díjnyertes (Eurobest fődíj, illetve arany az Epica-n, a cannes-i és a londoni fesztiválon) reklám, melyben egy pantomimesnek tűnő fickó sétál az utcán, aki súlyos francia akcentussal beszéli az angolt, és mindenkibe beleköt, mégsem foglalkoznak vele.
Vajon ki lehet ő?

Megoldás a reklámban:


 

A reklám szövege:

Azt hiszem mindig félreismertek. Úgy tűnt, hogy az emberek nem szeretnek. Azt hiszem zavartam őket. Az agyukra mentem. Nem tudom miért. Egyszerűen csak így történt.
Talán túl heves voltam. Vagy túlságosan agresszív. Nem tudom. Tényleg nem. Igen, magányos voltam. Szörnyen magányos. De hozzá lehet szokni...idővel.
Végül, egy napon minden megváltozott. Valaki végre elfogadott...olyannak amilyen vagyok. Mióta megvan ez a munkám, az életem teljesen más lett. Végre hasznosnak érzem magam, jónak valamiben.

A szél. Használjuk fel jóra az energiáját.


Tehát ő volt a szél megszemélyesítője, a hirdető pedig a német Epuron cég, mely alternatív energiával (főleg a széllel) foglalkozik. A fickó, akinek ijesztőek a vonásai (elvileg a saját arca) egyébként francua, így nem meglepő a fura akcentus.

 

 

Némi infó:

Az első megjelenés időpontja: 2007 április 30.
Reklámügynökség: Nordpol+ Hamburg
Production Company: Paranoid Projects (Párizs)
Creative Director: Lars Rühmann
Director: Les Viking
Producer: Melanie Robert-Kaminka, Virginie Dinh
Art Director: Björn Rühmann, Joakim Reveman
Szövegíró: Matthew Branning
Hang szerkesztés: Pigalle Production

süti beállítások módosítása