Meglepő kampánnyal indította az évet a Toyota az amerikai piacon. A Prius promotálásához 3 hirdetésből álló sajtóreklám-kampányt készítettek. Ez még nem is lenne meglepő, de érdekes koncepciót találtak ki a kampányhoz. Az egyik képen a Priusban ülő pali épp egy prostival beszél, egy másikon egy hullát szed ki a csomagtartóból (ebben az esetben, magyar nyelven nagyot ütne a "Priusos - priuszos" hasonlóság), míg a harmadikon egy Priusos nő épp a férjét csalja meg (természetesen) a kertészfiúval.
Szóval érdekes a kampány. Az ötlet nem lenne rossz, de szerintem egyáltalán nem a célcsoportnak megfelelő az üzenet. A Prius alapvetően inkább családi autó, mint "kurvázós", bár lehet hogy valamelyik férfimagazinban hirdetve az eddigiektől eltérő célpiacot nyernek meg.
Szlogen:
Hát, legalább egy Prius-t vezet.
A másik két hirdetés a tovább mögött, link formájában.
A másik két kép:
Prius: A szerető
Információk:
Reklámügynökség: Bed & Breakfast (Boston, USA)
Art Director / Szövegíró: David Krulik
Photographer: Luke Stettner
Photographer's Assistants: Jason Oneal, Po Ewing
Utolsó kommentek