Írországhoz hasonlóan az Egyesült Királyság közlekedési minisztériuma is régóta komoly figyelmet fordít a balesetek megelőzésére. Az összes társadalmi célú hirdetésük egy logóval, a THINK! kampány neve alatt fut.
Ezek közé tartozik az alábbi is, mely a lakott területeken történő gyorshajtás ellen lép fel, és melyben egy elgázolt kislány beszél arról, hogy ha csak 30 mérföld/órával gázolják el, akkor nagyobb az esélye az életben maradásra.
Bizarr!
Szöveg:
Ha 40 mérföld/órával ütsz el, 80 % az esélye arra, hogy meghalok.
Üss el 30-cal, és akkor 80 % az esély arra, hogy életben maradok.Okkal 30.
Némi infó:
Reklámügynökség: Abbott Mead Vickers BBDO (London)
Production Company: Academy
Creative Directors: Nigel Roberts, Paul Belford
Art Director: Andy McKay
Szövegíró: Mary Wear
Director: Walter Stern
Producer: Laura Kaufman
Agency Producer: Trish Russell
Zene: Mark Revell
A reklám több díjat is nyert, köztük a legnagyobb elismerés az arany díj a EuroBest-en.
Utolsó kommentek