Utolsó kommentek

Atlantisz egy maláj úszómedencében?

2007.12.21. 18:26 ReklámFüggő

Címkék: környezetvédelem

Ma a gerillamarketing egy újabb irányzatával ismerkedünk meg, az ambient reklámmal (amit hívnak "ambient marketingnek" és "ambient médiának" is). Ezt "környezetbe illeszkedõ hirdetési formaként" (PR Harald nyomán) szokták definiálni, vagyis általában olyan marketingeszköz, ami kihasználja a hirdetési felület (ami, mivel "gerilla-eszközről" van szó természetesen nem hagyományos médium) adottságait. Azért csak általában, mivel néhány esetben a környezettől teljesen idegen formában hirdetnek. Viszont igaz az ambientre, hogy az esetek túlnyomó többségében hihetetlenül kreatív.

A mellékelt kép Malajziából származik, és egy figyelemfelkeltő hirdetést takar. A globális felmelegedés várható hatásait érdekesen módon kötötte össze a NAGA DDB ügynökség a médiaválasztás feladatával, és úgy döntöttek, hogy a reklám jobb helyen nem is lehetne, mint egy úszómedence falán. A hirdetés nagyon kreatív, nem mászik az ember arcába...

A szöveg:

Ne hagyjuk, hogy ez legyen a jövőnk!
Mentsük meg esőerdőinket, vessünk véget a globális felmelegedésnek!

 

 

Informésünök:

Megjelenés: 2007. december
Ügynökség: Naga DDB (Malajzia)
Executive Creative Director: Ted Lim
Art Director: Chow Kok Keong
Szövegírók: Ted Lim, Raymond Ng

süti beállítások módosítása