Mai reklámunk ékes példája annak, hogyan lehet egy alapvetően érdektelen tulajdonságból egyedi versenyelőnyt kreálni. A Smart Fortwo-nak nagy előnye ugyebár, hogy kicsi. Így praktikus városi kocsiként, a csak vásárolni járó plázacicáknak ideális verda. Főleg, hogy a parkolás is egyszerűbb lehet vele...gondolom én.
A DaimlerChrysler-nél (vagy a BBDO reklámügynökségnél) gondoltak egyet, és félredobták ezt a tulajdonságot, és a reklámban a hátsó ülések hiányát emelték ki. Abszurd ötlet, viszont a megvalósítás némi kreativitásról tanúskodik: filmes kitekintések a négyszemélyes autók (élet)veszélyességéről...és igazi krimi hangulat.
Némi infó:
Reklámügynökség: BBDO (Düsseldorf)
Executive Creative Director: Toygar Bazarkaya, Sebastian Hardieck
Creative Director: Matthias Eickmeyer, Stefan Meske
Art Director: Szymon Rose, Florian Barthelmess, Jonathan Schupp
Director: Markus Walter, Malte Hagemeister
Producer: Nicholas Mirbach/Tanja Bruhns
Zene: Stylophon Music/Hamburg
A reklám az elmúlt évben több díjat is nyert "kocsireklám" kategóriában, például a Cannes Lions-ről egy Ezüst Oroszlánt vitt haza.
Utolsó kommentek